Rövşen Abdullaoğlu kitaplarından Əsarət (Esaret) kitap alıntıları sizlerle…
Əsarət (Esaret) Kitap Alıntıları
&“&”
Nə üçün bəziləri Tanrıya üz tutur,bəziləri isə Ondan üz çevirirlər?Nə üçün kiməsə görə Tanrının varlığı gün kimi,öz varlığı kimi aşkardır,bəziləri üçün isə bu sualın cavabı dolaşıq düşmüş yumaq kimidir?
Yaradan dinlərin deyil,ilk öncə ağılın təsdiq etdiyi, mövcudluğunu labüd bildiyi bir həqiqətdir.
“Bilməməyin ən pis forması-bilmədiyini bilməməkdir.”
“Daxili və xarici təsirlərin altında doğru yolu seçmək dəmirçi emalatxanasında oturub kamança çalan birini dinləməyə bənzəyir:çətin ki, qulağa xoş gələn nəsə eşidə biləsən.”
Bilməməyin ən pisi forması bilmədiyini bilmemekdir..
Yaradan dinlərin deyil, ilk öncə ağılın təsdiq etdiyi, mövcudluğunu labüd bildiyi bir həqiqətdir.
Bilməməyin ən pis forması – bilmədiyini bilməməkdir.
Hər hansı bir mövzunu isbat və ya inkar edə bilmək üçün kifayət qədər biliyə sahib olmadan söz demək oxumadığın kitab haqqında özündən fikir bildirməyə bənzəyir.
Şüuraltıda yatan gizli kodlar bir çox halda insanın ideologiyasının, həyat barədə düşüncələrinin formalaşmasına səbəb olur.
Yaradan dinlərin deyil, ilk öncə ağılın təsdiq etdiyi, mövcudluğunu labüd bildiyi bir həqiqətdir.
Qatıq nə ağdır, nə də qara. Onun rəngi sənin nəyi sübut edəcəyindən asılıdır.
Bilməməyin ən pis forması – bilmədiyini bilməməkdir.
Fərqli qavrama həqiqəti dəyişdirməz.
Elmin nüfuzu elə bir dərəcəyə qaldırılıb ki, ən absurd fikirlər də hansısa tanınmış elmi teoremə uyğun şəkildə ifadə olunsa, çoxunun anlamadığı bir neçə latın termini ilə bəzədilsə, isminin önündə dosent, professor sözü keçən bir şəxsin adı da çəkilsə, rahatlıqla ən yüksək təhsilli insan tərəfindən belə qəbul oluna bilir.
İnsan bütün həyatı boyu yalnız duyğu üzvləri ilə qavraya bildiyi şeyləri qəbul etməyə çalışıb.
Tanrının mövcudiyyətinin elmi və əsaslı isbatı varsa da, insan ağlının qüdrəti xaricindədir.
İnsan psixoloji baryerlərdən azad olmadığı müddətcə onunla elmi müzakirələrin, demək olar ki, faydası yoxdur. Elmi bəhslər yalnız həqiqət axtarışında olan və elmi şübhələri olan şəxslər üçün faydalıdır.
İki şər – anti-semitizm və totalitarizm olan yerdə Tanrıya yer yoxdur." ~ Flew
Bir çox hallarda insan məsələni nəyə görə inkar etdiyinin fərqinə belə varmır. Hər şey şüuraltı baş verir. Sonra da mövzunun inkarı üçün məntiqi arqumentlər gətirib, məsələni əsl niyyətini ört-basdır edəcək formada izah etməyə başlayır.
İnsan qarşısında heç bir maneənin olmamasını istəyər.
İngilis dilinin ən qədim izahlı lüğətlərindən biri olan Merriam-Vebster"də də "iman" kəlməsi "hər hansı bir dəyərin, ideyanın düzlüyünə heç bir məntiqi və maddi dəlilə əsaslanmadan möhkəm əmin olmaq, inanmaq" kimi izah edilir.
İnsan psixoloji baryerlərdən azad olmadığı müddətcə onunla elmi müzakirələrin, demək olar ki, faydası yoxdur.
Bir çox hallarda insan məsələni nəyə görə inkar etdiyinin fərqinə belə varmır.Hərşey şüuraltı baş verir.Sonra da mövzunun inkarı üçün məntiqi arqumentlər gətirib,məsələni əsl niyyətini ört-basdır edəcək formada izah etməyə başlayır
Günümüzün müsəlmanı öz həqiqi kökündən çox uzaq düşüb.Başı xurafata,dünya ləzzətlərinə,ixtilaflara,ya da ki tamamilə siyasətə qarışıb.Odur ki,öz dərin elmi irsini öyrənməyə və onu dünyanın elmi sərmayəsinə qatmağa vaxtı yoxdur..
Hər hansı bur mövzunu isbat və ya rədd edə bilmək üçün kifayət qədər biliyə sahib olmadan söz demək oxumadığın kitab haqqında özündən fikir bildirməyə bənzəyir..
Əsarət
Əsarət
Tanrı övliyalarının mələklə rabitə qurmaları və s. dini təcrübə faktlarıdır. İnanclı insanların keçirdiyi hisləri inancsız şəxslər keçirmirlər. Dini etiqadı olmayan insanın bu həqiqətləri dərk etməsi və hiss edə bilməsi üçün tək yol dinə etiqad etmək və bu etiqadı yaşam tərzinə də yansıtmaqdır.
Günümüzün müsəlmanı öz həqiqi kökündən çox uzaq düşüb . Başı xurafata , dünya ləzzətlərinə , ixtilaflara , yada ki , tamamilə siyasətə qarışıb . Odur ki , öz dərin elmi irsini öyrənməyə və onu dünyanın elmi sərmayəsina qatmağa vaxtı yoxdur .
Dərdini düzgün izah edə bilmirsənsə, anlayış gözləmə.
Araşdırmaçı düzgün niyyətlə, heç bir psixoloji təsirə məruz qalmadan, doğru elmi metodlardan istifadə edirsə, yalnış nəticə almağı qeyri mümkündür.
Bilməməyin ən pis forması – Bilmədiyini bilməməkdir.
Əvvəllər iqtidar keşişlərin, papaların əlində cəmləşirdisə, indi siyasətçilərin, elm adamlarının əlinə keçdi.
Günümüzün müsəlmanı öz həqiqi kökündən çox uzaq düşüb . Başı xurafata , dünya ləzzətlərinə , ixtilaflara , yada ki , tamamilə siyasətə qarışıb . Odur ki , öz dərin elmi irsini öyrənməyə və onu dünyanın elmi sərmayəsina qatmağa vaxtı yoxdur .